Товариство з обмеженою відповідальністю «М’ЯСТОРІЯ» (надалі – Організатор), що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та будь-яка дієздатна фізична особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі - Учасник) з іншого боку, надалі разом – Сторони. Дані Правила Програми лояльності (надалі - Програма), розроблені у відповідності до Конституції України, Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про захист персональних даних», інших нормативно-правових актів України та Статуту Організатора.
Правила Програми лояльності є документом, що регламентує взаємовідносини Організатора та Учасників Програми при здійснені ними купівлі товарів в фірмових магазинах-кафе «М’ЯСТОРІЯ» у м. Києві та Київській обл., на веб-сайті www.myastoriya.com.ua чи в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ» в межах дії Програми.
Правила Програми є обов’язковими для виконання Організатором та Учасниками Програми. Правила Програми лояльності є публічною пропозицією (офертою) для участі в Програмі фізичних осіб, які бажають стати Учасниками Програми на підставі визнання цих Правил Програми лояльності та прийняття на себе обов’язку їх дотримання.
- Визначення термінів
1.1. Товар – наявний у фірмових магазинах-кафе «М’ЯСТОРІЯ» та опублікований на веб-сайті чи в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ» перелік продовольчих товарів, готових страв, напоїв в тому числі алкогольних напоїв (продукції).
1.2. Програма лояльності – комплекс цивільно-правових взаємовідносин між Організатором та Учасником, в результаті яких, останній отримує винагороду у вигляді накопичених бонусів (далі – «Бали»), які Учасник може використати як знижку за товари у встановлених законодавством та даними Правилами межах в фірмових магазинах-кафе «М’ЯСТОРІЯ» у м. Києві та Київській обл., на веб-сайті www.myastoriya.com.ua чи в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ», в тому числі при доставці Товарів по території України, окрім регіонів, де не поновила роботу «Нова Пошта» та ведуться активні бойові дії.
1.3. Учасник – фізична особа, що досягла 18 років, та володіє необхідним обсягом дієздатності відповідно до законодавства України, яка зареєстрована в базі клієнтів «М’ЯСТОРІЯ» та бере участь у Програмі відповідно до встановлених Правил.
1.4. Бал – умовна одиниця, що накопичується на Бальному Рахунку Учасника та списується з Рахунку Учасника у відповідності з визначеними умовами нарахування та списання Балів. Бали не мають готівкового (грошового) вираження та не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті. Бали не є електронними грошима і не виконують функцію електронних грошей. Бали не є товаром і не продаються за оплату Учасниками Програми. За встановленими умовами Програми 1 (один) Бал в оплаті товарів прирівнюється до знижки у розмірі 1 (однієї) гривні.
1.5. Бальний рахунок Учасника або Рахунок Учасника або Рахунок – сукупність облікових та інформаційних даних в системі Організатора, на якому накопичуються та зберігаються Бали Учасника, а також з якого відбувається списання відповідної кількості Балів за бажанням Учасника за придбання товарів в фірмових магазинах-ресторанах «М’ЯСТОРІЯ» у м. Києві та Київській обл., та за замовлення Товарів на веб-сайті www.myastoriya.com.ua чи в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ», в тому числі при доставці Товарів по території України, окрім регіонів, де не поновила роботу «Нова Пошта» та ведуться активні бойові дії.
1.6. Фірмовий магазин-кафе «М’ЯСТОРІЯ»– магазини-кафе Організатора, що знаходяться за наступними адресами: м. Київ, вул. А. Ахматової, 22; м. Київ, просп. Володимира Івасюка, 8, корп. 5; м. Київ, просп. Голосіївський, 58-А; м. Київ, вул. Академіка Вільямса, 3/7; м. Київ, вул. Мокра, 20а; м. Київ, вул.Володимирська,18/2; Київська область, с.Софіївська Борщагівка, вул. Соборна, буд. 140-А.
2.Загальні положення
2.1.Учасник відповідно до Правил Програми лояльності накопичує загальну суму чеків за період протягом 3 (трьох) календарних місяців. Залежно від накопиченої суми під час кожної наступної покупки/замовленні Учасник отримує відсоток бонусами від суми чеку на свій Бальний рахунок Учасника.
2.2. Відсоток бонусів (кешбеку), який нараховується Учаснику за здійснені покупки/ замовлення, постійно оновлюється відповідно до суми придбаних товарів впродовж попередніх 90 (дев’яносто) календарних днів.
2.3. При здійсненні покупок/замовлень на Бальний рахунок Учасника нараховуються Бали залежно від суми чеку. Варіанти накопичення балів зі своїх замовлень за період протягом 3 (трьох) календарних місяців:
- від 1,00 грн до 8000,00 грн — 1% балами від суми чеку на Рахунок Учасника;
- від 8001,00 грн до 16000,00 грн — 2% балами від суми чеку на Рахунок Учасника;
- від 16001,00 грн до 30000,00 грн — 3% балами від суми чеку на Рахунок Учасника;
- від 30001,00 грн та більше — 4% балами від суми чеку на Рахунок Учасника.
2.4. Участь Учасника у бальній програмі починається:
2.4.1. з моменту здійснення першого замовлення на веб-сайті www.myastoriya.com.ua чи в мобільному застосунку «М`ЯСТОРІЯ» та за умови реєстрації в базі клієнтів «М`ЯСТОРІЯ», в тому числі при доставці Товарів по території України, окрім регіонів, де не поновила роботу «Нова Пошта» та ведуться активні бойові дії:
- Реєстрація в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ» здійснюється при вході в мобільний додаток, під час оформлення замовлення, чи при вході в особистий кабінет.
- Реєстрація на веб-сайті www.myastoriya.com.ua здійснюється за допомогою спливаючого вікна «Вхід в особистий кабінет».
2.4.2. з моменту першої покупки у фірмових магазинах-кафе «М`ЯСТОРІЯ» у Києві та Київській обл., та за умови реєстрації в базі клієнтів «М`ЯСТОРІЯ»:
- Реєстрація в фірмових магазинах-кафе «М`ЯСТОРІЯ» проводиться продавцем/адміністратором магазину шляхом надання Учасником персональних даних Учасника, а саме прізвище, ім’я та контактний номер телефону.
3. Нарахування Балів
3.1 За умовами Програми лояльності 1 (один) Бал в оплаті товарів прирівнюється до знижки у розмірі 1 (однієї) гривні, тобто 1 бал = 1 грн.
3.2 Накопичені Бали Учасник може використати для часткового розрахунку за товари під час наступних покупок/замовлень (після здійснення першої покупки/замовлення та реєстрації в базі клієнтів «М`ЯСТОРІЯ»). Сума балів, які Учасник може витратити на одну покупку/замовлення, не може перевищувати 30% (тридцять відсотків) від загальної вартості покупки/замовлення.
3.3 Бали не сумуються з іншими знижками (акціями, подарунковими сертифікатами).
3.4 Бали не можна використати при купівлі/замовленні акційних товарів та/або алкогольних виробів.
3.5 Бали не можуть передаватися іншим Учасникам та не можуть бути використані іншими особами.
3.6 Бали не нараховуються та не можуть буди списані на замовлення, зроблені через агрегаторів Glovo, Bolt, Loko та інші.
3.7 Бали не нараховується для Учасників, які мають індивідуальну знижку.
4. Термін дії Балів
4.1Усі накопичені бали мають термін придатності на Рахунку Учасника.
4.2. Бали зберігаються протягом 90 (дев’яносто) календарних днів від останньої покупки/замовлення Учасника (навіть без використання балів). Після цього невикористані бали буде анульовано. Анульовані бали відновленню не підлягають.
4.3.За 10 (десять) календарних днів до закінчення терміну зберігання балів Учасник отримує SMS-повідомлення з попередженням про анулювання балів.
- Припинення участі в Програмі
5.1. Учасник має право в будь-який час припинити свою участь в Програмі, повідомивши про це Організатора у письмовому вигляді
5.2. Після припинення участі Учасника в Програмі Бали на Рахунку Учасника анулюються та відновленню не підлягають.
6. Права та обов’язки Сторін
6.1. Організатор залишає за собою право змінювати умови Програми. Попереднє повідомлення Учасників Програми про зміни умов – не обов’язкове. Зміни набувають чинності з моменту опублікування змінених Правил Програми на офіційному веб-сайті www.myastoriya.com.ua та в мобільному застосунку «М’ЯСТОРІЯ».
6.2.Організатор залишає за собою право призупинити або припинити участь в програмі будь-якого її Учасника без попереднього повідомлення в разі будь-якої обґрунтованої підозри у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі у Програмі.
6.3. Організатор не несе відповідальності за недостовірність вказаної в Учасником інформації, щодо його персональних даних при реєстрації в базі клієнтів «М`ЯСТОРІЯ».
6.4. Організатор має право на проведення в рамках Програми окремих акційних пропозицій для Учасників, за які Учасник може отримати додаткові бали.
6.5. Сторони повиненні дотримуватися правил Програми.
6.6. У випадку відмови Учасника від замовлення бали можуть бути повернені в індивідуальному порядку, після звернення Учасника до кол-центру за номером +38 067 463 63 63 чи адміністратора закладу.
6.7.Учасник надає Організатору право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного та/або інформаційного характеру про Програму електронною поштою, телефоном та/або SMS.
6.8.Учасник може у будь-який момент відмовитись від отримання інформації за вищевказаними комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора.
7. Відповідальність Сторін
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цими Правилами.
7.2. У випадках, не передбачених цими правилами, Сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством України.
7.3. Організатор не несе відповідальності за будь-які збитки, шкоду або витрати, які виникають у зв’язку з Програмою, та/або надання чи неможливістю надання якихось переваг, незалежно від того, чи спричинені такі збитки, шкоди та витрати через необережність чи іншим чином та незалежно від того, чи знаходилися обставини, щодо яких виникла претензія, під контролем Організатора або третіх осіб.
7.4. Організатор не несе відповідальності за шкоду/збитки, яких зазнав Учасник або третій особи в результаті помилкового розуміння або нерозуміння Програми. В разі виникнення ситуації, що допускає неоднозначне розуміння Програми, будь-яких спорів та/або питань, що неврегульовані даними умовами, остаточне рішення приймається Організатором відповідно до вимог діючого законодавства України. Рішення Організатора є остаточним та не підлягає оскарженню.
8. Порядок вирішення спорів
- Всі скарги щодо коректності нарахування/списання Балів, відображення інформації на чеку тощо – розглядаються лише при наявності відповідних документів, в тому числі копії чеків.
8.2. Звернення розглядаються тільки щодо покупок за останні 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати такого звернення.
8.3.Всі спірні питання, які можуть виникнути щодо цих правил програми Організатор та Учасник вирішують шляхом проведення переговорів. Досудовий порядок врегулювання спору є обов’язковим.
8.4.Всі спірні питання розглядаються за наявності письмової претензії, що направлена рекомендованим листом засобами поштового зв’язку.
8.5. Організатор розглядає претензії Учасників протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання таких претензій.
8.6. У випадку, якщо Організатор та Учасник не зможуть досягти згоди по спірним питанням шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню згідно з діючим законодавством України.
9. Додаткові умови
9.1. Організатор вправі переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Учасником, третім особам.
9.2. З усіх питань, неврегульованих даними правилами програми лояльності, Організатор та Учасник керуються чинним законодавством України
9.3. Організатор має право вносити зміни в текст цих правил на власний розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Учасника
10. Реквізити Організатора
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М’ЯСТОРІЯ»
Юридична адреса: 16500, Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 23, кімната 4
Код ЄДРПОУ 40922953
ІПН 409229525023